Bradley Manning, you're an hero!



Fuck off Amerika, dra år helvete och stanna där för det är fan i mig där ni hör hemma. Vem i hela jävla världen har någon som helst nytta av ni förpestar tillvaron med era feta arslen och fula Harley Davidsons... (JA!! Jag tog upp mitt hat mot HD igen, that's just me! :D) Men seriöst, maktgalna jävla as.. Aja åter till topic! BRADLEY MANNING DIN SKÖNE JÄVEL! Önskar dig all lycka till!

Nu är det ju så att Bradley för er som inte vet läckte ut hemlig-stämplad information om kriget i Irak samt Afghanistan till hemsidan Wikileaks. Detta var bland annat en video där amerikaner skjuter ihjäl civila helt utan jävla anledning. VAFAN?! Bradley riskerar livstidsfängelse för att han visat omvärlden vad amerikanerna verkligen går för(?!) Med andra ord ska Bradley straffas för att Amerika har dödat civila och sedan försökt gömma bevisen... Jaja.. Okeeeeej, det låter väl rimligt.. Eller?

Seriöst, USA ska ni kalla er för supermakt och "The land of the free and the home of the brave" så vill jag tipsa lite om att kanske öppna dörren åt de äldre och kanske hjälpa den som ligger ner ist för att sparka på den. Hur jävla bra är ni när ni dödar civila och sedan försöker låtsas som ingenting? Om sådant förekommer, skaffa lite stake och stå för konsekvenserna. Jag menar WTF?! Finns det något som de har lyckats med någonsin förutom att vara det mest pinsamma land ever? Eller är det bara jag som anser att de lika gärna kunde hålla sig för sig själva.

Buhu 9/11. OMG EN SKÄGGIG MAN FRÅN SYDVÄSTASIEN!! LET'S KILL HIM OCH BARA SÅ ATT ALLA VET, TYCK SYND OM OSS!! EN BYGGNAD HAR SPRÄNGTS SÅ NU MÅSTE VI UTROTA ALLT SOM LIKNAR BIN LADEN. Jag tror jag lyckades att sammanfatta Amerika efter 9/11 rätt bra där. Visst 9/11 var en mycket tragisk händelse, men det ger väl inte USA rätten att gå in vilket land de vill och leka rövare? USA = Världens största jävla mobbare, och ni som läst mina andra inlägg vet ju vad jag tycker om mobbare. :)

Bradley gjorde det som väldigt många hade ballat, han stod upp för de svaga och för sig själv. Han visade att han VÄGRAR vara en del av en supermakt som totalt missbrukar sin makt. Han visade att han absolut inte kunde tänka sig att bara se på medan världen bit för bit faller ihop. Tack Bradley, världen borde har fler som du!

Vet inte riktigt om jag kommer på mer nu, har iaf fått skriva av mig lite! Lite ringrostig kanske men det var ju ett tag sen xD Har ni några synpunkter eller vad som helst egentligen så kommentera bara! :)
Aja,

Take care!!

Kommentarer
Postat av: Moonica

HULLU! Håller helt med dig!! OCH YAY FÖR ATT DU UPPDATERADE!!

2011-12-18 @ 00:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0