Oj!

Tjenare! Kolla in på bloggen idag och upptäckte att jag tydligen har runt 40 läsare per dag! 6:e hade jag hela 70 unika läsare men jag har inte den blekaste om vart ni alla kommer ifrån. Någon som kan skvallra?! :D

Nu får jag lite dåligt samvete eftersom att jag uppdaterar alldeles för lite. Därför ska jag ta mig i kragen och skriva ett nytt inlägg. Jag funderar på att skriva om antingen Dagens musik eller Päls. Har ni riktig tur så kanske jag lägger ut två inlägg på samma dag! :D

Förlåt mina kära fans men att följa denna blogg kommer bli som antal varma dagar i Sverige, det händer ibland men allt för sällan!

Take care!!

Kommentarer
Postat av: Moonica

UPPDATERA!!!!!

2011-10-25 @ 12:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0