Ta vara på det ni har!!

Jag vet inte riktigt varför men jag är väl bara trött på att vi svenskar inte riktigt fattar hur otroligt lyckliga vi ska vara med våra liv...

 

Tjatar om att vi måste ha ny mobil man vill ha nya kläder för dom man har nu inte är inne längre blablabla...

 

Vafan vi har tak över huvudet, mat i kylen o vill vi så kan vi komma hur långt som helst. Det är bara att vi är för bekväma av oss och vana med att allt kommer o gör det inte det så blir vi helt plötsligt ledsna och tycker att allt är skit!?

Jaja vad jag vill säga är att vi borde vara väldigt nöjda med det vi har.

 

http://sverigessamstasida.se/bombay.php

http://samstasidan.se/tankestallaren.php

 

Kolla igenom dom och föresten så är jag inte så arg som det kanske verkar haha utan jag har bara tråkigt o hitta lite grejer så jag ville skriva av mig!:D

 

Men iaf nu ska jag träna haha Take care!!


Kommentarer
Postat av: julia :)

Helt sant :)

2009-08-24 @ 18:32:43
Postat av: coolast (H)

hej på dig din kalops :D <3

2009-08-25 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0