Kungafamiljen?!


Att jag är så otroligt aktiv har inget alls med att göra att jag är argare än vanligt folk här i världen haha utan att bloggen är ny (tror jag iaf)

Hmmfsdjarrrr!!!!! Ungefär så känner jag för kunga familjen!! :@ Om inte det onödigsate så iaf bland top 3... fast vi har ju SAAB, svenska filmer och moderaterna... En stark fjärde plats får våran kära onödiga kungafamilj iaf!! Jag menar varför ha en kunga familj som inte har något inflytande alls på samhället dom röster ju inte ens. Sen så har jag hört historier om att dom är tillför att representera sverige... Kan inte lika gärna statsminisetern göra det han har ju även politiskt inflytande i sverige plus att det är det svenska folket som har röstat fram statsministern så det måste ju ändå betyda att svenska folket vill ha honom!

Alla som bryr sig om att kronprinsessans brat bög till kille inte kommer bli prins utan vafan det nu var dom kalla honom kan räcka upp en hand... ingen hand?! :O men oj va förvånad jag blir! Jag är inte så värst insatt o kunnig i vad som gäller kungen men hur får han pengar för att kunna bo på slottet egentligen? Han jobbar ju inte och ändå är han snuskigt rik. Om jag har fattat rätt så får han tydligen en del av våra skatte pengar och han vill ha ännu mer av pengarna för att kunna fixa sin dotters ointressanta brölopp ?! VAFAN!!!! är det inte meningen att skatten ska gå till polis, sjukvård m.m. och på allt detta så ska man klaga i skolor och annat att man måste spara på grund av lågkonjunkturen. Ringer det någon klocka?! avskaffa dom blodsugande parasitern SNÄLLA!!! Jag måste nog sluta nu innan någon kommer till skada fast svenskar runt om i landet börjar faktist friskna till så majoriteten som vill ha kvar kungafamiljen minskar ju som tur är hoppas verkligen att mer hänger på så vi kan avsätta dom!! :D

ha det bra nu det ska iaf jag försöka ha!! haha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så jävla rätt om kungafamiljen! Dem är bara ikoner för Sverige som kostar pengar och tar plats. Dem är fan helt jävla värdelosa! Let's make Sweden a Republik!!

2009-08-24 @ 20:47:22
Postat av: daniel

mm

2009-08-24 @ 21:52:56
Postat av: Anonym

ahahhaha va söt du är (;

2009-08-25 @ 17:51:18
URL: http://amandaelinaernklev.blogg.se/
Postat av: annna {;

prinsessans kille e läskig... ;ss

o du har heeelt rätt ;ooo

2009-08-25 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0