Fjåårtiwz!!

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja?! Men tycker dom själva att det är snyggt med bajsbruna ansikten och likbleka halsar?! Jag menar seriöst?!!? Det ser fan ut som att dom doppat huvudet i en toalett eller nå't. Och vafan har ni sett dessa äckliga jävla videobloggar?! AAAAAAAHHHH jag dödar ju snart någon!! Så jävla patetiskt ju.. VARFÖR i helvette ska dom hålla på att ta i sitt jävla hår OCH HAR NI HÖRT HUR DOM PRATAR?! ehm.. oså.. mmm.. Snälla skjut dom känner man ju fan bara.

http://www.youtube.com/watch?v=ERSlHOir4o4 denna länk har jag skänkt alla er där ute som inte sett henne!

Jag vet inte hur ni läsare känner men enligt mig så fattar jag inte hur FAAAAAAN man kan tycka att det dom säger/skriver är bra. Jag ska nu citera orden av min mästare erik från SSS haha...
Som ni märker används brun utan sol flitigt. Tydligen tycker dessa människor det är vackert att se ut som om man doppat ansiktet i en stor skål lösbajs. Läpparna målas också ljusbruna för att så mycket som möjligt
uppnå liknelsen av ett ihopdraget anus.

Dessa individer bloggar också likt bävrar på steorider och skryter om flera tusentals besökare om dagen.

Vad de då glömmer är att 98% av dessa besökare ser ut såhär:


Kan ni själva sätta er och säga att detta inte är sant så är det synd om er..

Men det som skrämmer mig mest är är att denna.... Epidemi bara kryper längre och längre ner i åldrarna. Vi tar t ex. min brorsa som nu går i 7:an har redan ett antal äckligheter men det värsta är att dom inte har börjat med detta nu utan dom doppade huvudet i toaletter i årskurs 6 ta mig fan! Hur ska det egentligen sluta för vårt kära foster land? Händer det inget snart så kommer väl Svenska lärarna i skolan att låta "hmmm... oså.. mm" Dessa individer håller ju på att ändra allt vad svenska språket är! dom kan inte prata det och dom stavar ju inte så otroligt mycket bättre!! jag menar varför? VARFÖR?!? Ska man ha massa jävla dubbel v:en över allt. det stavas typ inte "tiiewp" LÄGG AV!

Tjejer som sminkar sig o ler i kameran har jag inget emot för det har ju pågått sen tidernas begynnelse men när dom har så mycket smink att man får använda sig av en grävskopa för att komma ner till huden samt att dom putar med läpparna så att man tror att dom skaffat anknäbb så är det fan för mycket särskillt när det springer runt 10 åringar som ser ut så... snart föds väl bebisar med en spegel och brunkräm (om det nu är brunkräm) i ansiktet.. För tillfället ska jag springa till skolan för att lära mig skriva och räkna som endel personer skulle behöva mer än jag! Kommer jag på mer sen efter skolan så är det självklart att jag lägger upp det!

Take care!! :D


Kommentarer
Postat av: EmmaHEkberg

Så rätt David!

I 8:an när vi hade den där Hälsoveckan du vet?

Jag, Emilia och Magdalena forskade om smink. Så drog vi till Ljungsbacken (förskolan 0-6:an ) för att interljuva folk om när dom tyckte man skulle börja och när dom började...



Jag inderljuvade en i 2:an som serriöst hade börjat sminka sig varje dag med: Kajal, Brunkräm, Puder och Mascara!



Snälla! Deras hud kommer ju torka ut! :O

Ex: Läppglans! det torkar ut läpparna så in i helvette! Så därför måste dom dra på 10 tuber om dagen så de inte torkar!



Detta Gillar Vi INTE!



Tack för att ja fick säga detta ^^



Och nu så ska jag ha en tyst minut för att dom inte kan stava!



Puss hej!

2009-08-26 @ 07:59:01
Postat av: sandra i din klass ofc

hahahahaha, så jävla bra david ;d

emma överdriver dock xdddd

läppglans torkar inte ut läpparna så mke, mest om man tar mke brunkräm på läpparna.

2009-08-26 @ 16:07:58
URL: http://glitterkitty.blogg.se/
Postat av: EmmaHEkberg

Det var iaf vad Jan-Åke sa när vi hade han sandra ;)

så de så :D

2009-08-26 @ 17:14:57
Postat av: Walle

sjukt sant... =)

2009-08-26 @ 18:27:14
Postat av: Lööken

Heelt underbar!!!!!(Y)!!!!!

2009-08-26 @ 19:28:00
Postat av: Rauiy ur cousin.

du glömde nämna att dem gillar att stava med z så om jag zkulle börja zkriva zå här :P zå zkulle det vara lite likt hälsningar zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz xD

2009-08-26 @ 20:23:05
Postat av: annnapanna (yy) (:

du har såå sjukt rätt david (:

2009-08-27 @ 18:27:54
Postat av: amanda ofc ;)

du hr så sjuuuukt rätt (aa' ((:

2009-08-27 @ 20:39:10
URL: http://amandaelinaernklev.blogg.se/
Postat av: Amanda Friberg

haha Rauiy har ju så sjukt fel. dagens fjortisar skriver nt med z idjuuut! dom skriver såhär typ ''hhej assso shiiiit jjag mååååste verkligggen smiiinkaaa mmiig assso ;$ fför haaan var tiiep fedt mmed snyyyygg !!''

så skriver dom så ba fuck off hahahahaha lol

2009-09-16 @ 10:50:55
Postat av: Della

sjukt bra skrivet! :) själv sminkar jag mig ALDRIG elle kanske mascara på fest men inge annat ;) o håret att de ska plattas hit o dit de e me bullshiet tyker jag, själv har ja permanentat eftersom ja inte har nån volym i mitt platta x) (A)

2010-01-20 @ 19:23:09
URL: http://www.hockeydella.devote.se
Postat av: sara

hm, du har rätt i vad de du skriver,

men jag tycker ändå man får skylla sig själva om dom nu vill se ut så ? som odjur..

men det är ju liksom deras problem..

ofta du bryr dig, är du avundsjuk eller? :P

2010-02-23 @ 22:45:18
URL: http://saracarlsson @ bdb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0